Badania 2013-01-18
0

GfK: nowy standard w badaniach mediów społecznościowych

Instytut GfK opracował i wdraża do swojej oferty jednolity zestaw standardów do zintegrowanych i globalnych badań mediów społecznościowych Social Media Analysis (SMA).

Nowy produkt GfK wykorzystuje globalną sieć firmy, aby dostarczać opracowane w dowolnym języku analizy i zbiory danych dotyczące treści internetowych. Pod uwagę brane są lokalne uwarunkowania danego środowiska internetowego. Możliwe jest także uzyskanie rozbudowanych analiz, które dostępne są dzięki integracji danych uzyskanych z badań SMA z innymi znajdującymi się w zasobach GfK informacjami pochodzącymi z innych projektów badawczych.

Instytut przeprowadził test pilotażowy opracowanych standardów SMA w badaniu "status quo" w Chinach, w którym identyfikowano, zbierano i analizowano publikowane przez użytkowników internetu treści dotyczące czterech wiodących marek smartfonów. Jak zapewnia GfK, skuteczność jaką osiągnięto dzięki przyjętej w badaniu metodologii potwierdziła użyteczność globalnych standardów firmy w zakresie analiz SMA.

Opracowane przez GfK globalne standardy SMA to rezultat projektów prowadzonych przez oddziały firmy na całym świecie. Obejmowały one różnorodne projekty komercyjne, w tym również analizy typu "research on research".

Autor: km

Więcej informacji: GfK, Social Media Analysis, SMA

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas