George Clooney detektywem w reklamie telewizyjnej Nespresso
George Clooney wciela się w rolę detektywa w najnowszej telewizyjnej kampanii Nespresso. Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż.
Lekki, lecz trzymający w napięciu film przenosi widzów na pokład luksusowego pociągu. Elegancka dziedziczka, w którą wciela się Camille Cottin, zgłasza tajemniczą kradzież diamentów. Jak się okazuje zaginionym przedmiotem, nie jest jej kosztowna biżuteria, a drogocenne kawa Nespresso. Na szczęście
Detektyw George jest gotów rozwiązać tę zagadkę, odkrywając kolejne tropy i podejrzanych, co prowadzi go, wprost do kuchni pociągu.
— Każda współpraca z Nespresso jest wyjątkowa, a tym razem było szczególnie zabawnie dzięki świetnemu scenariuszowi i wspaniałej obsadzie. Choć znamy się z Evą Longorią od lat, to była nasza pierwsza okazja do wspólnej pracy. Wspólnie z Kim stworzyły idealny kulinarny duet, starający się mnie przechytrzyć. Ich energia była niezwykła, a współpraca na planie bezbłędna. Camille, jak zawsze, wniosła do swojej roli wyjątkową elegancję, która doskonale pasowała do postaci — komentuje George Clooney.
Reklama zadebiutuje globalnie 15 stycznia w telewizjach. Kontynuacją spotu telewizyjnego, będzie szereg działań prowadzanych online, w mediach społecznościowych oraz w butikach przez cały 2025 rok.
Dołącz do dyskusji: George Clooney detektywem w reklamie telewizyjnej Nespresso