SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

George Clooney detektywem w reklamie telewizyjnej Nespresso

George Clooney wciela się w rolę detektywa w najnowszej telewizyjnej kampanii Nespresso. Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Lekki, lecz trzymający w napięciu film przenosi widzów na pokład luksusowego pociągu. Elegancka dziedziczka, w którą wciela się Camille Cottin, zgłasza tajemniczą kradzież diamentów. Jak się okazuje zaginionym przedmiotem, nie jest jej kosztowna biżuteria, a drogocenne kawa Nespresso. Na szczęście

Detektyw George jest gotów rozwiązać tę zagadkę, odkrywając kolejne tropy i podejrzanych, co prowadzi go, wprost do kuchni pociągu.

— Każda współpraca z Nespresso jest wyjątkowa, a tym razem było szczególnie zabawnie dzięki świetnemu scenariuszowi i wspaniałej obsadzie. Choć znamy się z Evą Longorią od lat, to była nasza pierwsza okazja do wspólnej pracy. Wspólnie z Kim stworzyły idealny kulinarny duet, starający się mnie przechytrzyć. Ich energia była niezwykła, a współpraca na planie bezbłędna. Camille, jak zawsze, wniosła do swojej roli wyjątkową elegancję, która doskonale pasowała do postaci — komentuje George Clooney.

Reklama zadebiutuje globalnie 15 stycznia w telewizjach. Kontynuacją spotu telewizyjnego, będzie szereg działań prowadzanych online, w mediach społecznościowych oraz w butikach przez cały 2025 rok.

 

Dołącz do dyskusji: George Clooney detektywem w reklamie telewizyjnej Nespresso

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl