Prasa 2012-10-17
7

Gazety 14 proc. mniej z reklam, „GW”, „SE” i „PB” z większymi spadkami (TOP10)

We wrześniu gazety cennikowo zarobiły z reklam 14 proc. mniej niż rok wcześniej. Większe od tej średniej spadki wpływów reklamowych zanotowały „Gazeta Wyborcza”, „Super Express” i „Puls Biznesu”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że „Gazeta Wyborczej” (Agora) we wrześniu cennikowo zarobiła z reklam 15,3 proc. mniej niż przed rokiem, „Super Express” (Murator) - 18,1 proc. mniej, a „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) - 19,7 proc. mniej. Jeszcze większy spadek - wynoszący 26,2 proc. - zanotowała „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne).

>>> „Dziennik Gazeta Prawna” i „Rzeczpospolita” ostro w dół, liderem „Fakt” 

Z kolei cennikowe wpływy reklamowe „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) zmalały w skali roku o 11,8 proc., „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) - o 9,3 proc., a „Rzeczpospolitej” (Presspublica) - o 8,3 proc. Mniejsze spadki zanotowały bezpłatne „Metro” (Agora) i „Express Ilustrowany” - po 5,7 proc., oraz „Polska” (Polskapresse) - 2,4 proc.

>>> Gazety regionalne tracą, liderem „Dziennik Zachodni” 

Zobacz tabelę

Autor: tw

Więcej informacji: gazety cennikowo, Kantar Media

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas