Prasa 2007-07-24
0

Gazeta Wyborcza w górę, coraz mniej reklam w Fakcie

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, Dziennika i Rzeczpospolitej. Ostro w dół Fakt - czyli rynek reklamy w prasie w I półroczu 2007.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w I półroczu 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 483,32 mln zł, czyli o 37,24 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 - wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce awansowała "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 88,76 mln zł (2,98 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla "Faktu" - 81,34 mln zł (spadek o 18,55 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Dziennik" - na rynku od 18. kwietnia 2006 r. - 68,82 mln zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 40,52 mln rok temu do 40,83 mln zł obecnie.

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w I półroczu 2007 roku 1 249 600 459 zł wobec 1 193 778 712 zł w 2006 roku (dane bez autopromocji).

Zobacz tabelę Zobacz tabelę

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w I półroczu 2007 roku (z autopromocją):

Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: Expert Monitor, dziennik, fakt, gazeta wyborcza

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas