Prasa 2009-09-15
0

'Gazeta Wyborcza', 'Metro' i 'Super Express' przedstawiły wspólną ofertę reklamową

"Gazeta Wyborcza" (Agora) zaoferuje swoim klientom od 16 września pakiet "Razem", obejmujący powierzchnię reklamową w swoim wydaniu ogólnopolskim, bezpłatnym dzienniku "Metro" i grzebiecie głównym "Super Expressu" (Murator).

Obecnie klienci Agory mogą też korzystać z pakietu "Gigant," obejmującego ogólnopolskie wydanie "Gazety Wyborczej", "Metra" i 12 dzienników regionalnych Mediów Regionalnych oraz spółek Express Media i Edytor, a także z pakietów reklamowych obejmujących dodatki tematyczne "Gazety Wyborczej" i czasopisma Agory.

Agora miała po audycie 13,35 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2009 roku wobec 40,21 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 572,18 mln zł wobec 657,10 mln zł rok wcześniej.

Autor: pr

Więcej informacji: Gazeta Wyborcza, Metro, Super Express

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas