Reklama 2024-02-26
0

Fundacja Słonie na Balkonie ze spotem o zdrowiu psychicznym dzieci

Agencja DDB  Warszawa przygotowała dla Fundacji Słonie na Balkonie nowy spot. Zwrócono w nim uwagę na zdrowie psychiczne dzieci. 

W nowym spocie Fundacja Słonie na Balkonie zwraca uwagę na zdrowie psychiczne dzieci nie bez powodu - niemal 150 z nich w zeszłym roku odebrało sobie życie. To tyle, ile mieści się w pięciu 30-osobowych klasach. 

Kampania otwiera debatę o tym jak pomagać dzieciom zmagającym się z kryzysami psychicznymi, gdzie i jak znaleźć bezpłatną pomoc. Rozpoczyna oddolną żałobę, po to, żeby tej prawdziwej nie ogłaszać nigdy więcej. 

– Kreatywność w kampaniach społecznych ma ogromne znaczenie, bo pozwala, by osobista tragedia została usłyszana przez wielu. Żałoba 146 rodzin to żałoba nas wszystkich, a brak szybkich zmian w opiece psychiatrycznej może dotknąć i nas osobiście w przyszłości – mówi Zuza Duchniewska-Sobczak, chief creative officer DDB Warszawa.

Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się OMD Poland. Za obsługę PR i influencerów odpowiada K+Group, za produkcję spotu - Papaya Films, za postprodukcję - RIOdePost. 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter