Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej rozpoczyna kampanię 1,5 proc. pod hasłem „Twój jeden gest ma znaczenie”, która wspiera projekt Młode Głowy. Celem jest zbieranie środków na działania związane z edukacją i profilaktyką zdrowia psychicznego oraz popularyzacja “Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego w Polsce”.
Tylko w tym roku działania Fundacji Unaweza obejmują swoim zasięgiem ponad 1,2 miliona uczniów w 4 tysiącach szkół w całym kraju.
„A na co to idzie? To pytanie zadaje sobie wiele osób wypełniających PIT w swoich domach. W czasach niesamowitej presji, kryzysu samotności, nasze młode głowy potrzebują czegoś więcej niż tylko dobrych rad. Potrzebują zrozumienia, wsparcia i konkretnych rozwiązań. Jako Fundacja Unaweza tworzymy system wczesnego reagowania. Młode głowy to nasza przyszłość. Musimy o nie zadbać już teraz” – mówi Martyna Wojciechowska założycielka Fundacji Unaweza oraz inicjatorka projektu Młode Głowy.
Zobacz: Bedoes w kampanii społecznej fundacji Martyny Wojciechowskiej
Unaweza zachęca do wpłat 1,5 proc. podatku
Fundacja Unaweza wspiera kobiety i dzieci w Polsce oraz na krańcach świata od ponad pięciu lat. Obecnie jednym z jej kluczowych działań jest doceniany i nagradzany projekt „Młode Głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”.
Spot do kampanii 1,5 proc. wyprodukowała Papaya Films w ramach Papaya New Directors. Za wizualną część kampanii odpowiadali twórcy z Papaya Roster - reżyser Krzysztof Kosz, autor zdjęć Jakub Stoszek oraz fotograf Robert Ceranowicz. Producentem spotów był Bartosz Buttitta. Koncept kreatywny powstał we współpracy z australijskim Think QA oraz Wellisonem D’Assuncao. Koncepcję graficzną opracowało we3studio.