Reklama 2021-05-07
0

Fullsix Media przejmuje od Mets obsługę mediową Wawelu

Agencja mediowa Fullsix Media należąca do Havas Media Group wygrała przetarg na obsługę mediową Wawelu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to zakończenie kilkuletniej współpracy z agencją Mets (Wavemaker/GroupM).

W ramach rozpoczętej współpracy zespół ekspertów Fullsix jest kompleksowo odpowiedzialny za planowanie, optymalizację i zakup kampanii reklamowych dla wszystkich marek z portfolio firmy Wawel.

Obecnie Fullsix Media prowadzi stałe działania telewizyjne dla marek takich jak: Malaga, Kasztanki, TikiTaki, Mieszanka Krakowska oraz Królewskie Mleczko.

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie informują też o liczbie i nazwach pozostałych uczestnikó przetargu.

Dotychczas, od kilku lat planowaniem i zakupem mediów do kampanii Wawelu zajmowała się agencja Mets, działająca w ramach Wavemaker (GroupM), która w ostatnich latach kilka razy obroniła budżet tego producenta słodyczy.

 

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas