Reklama 2009-07-14
0

Frankenstein reklamuje Play Fresh (wideo)

Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej Play Fresh. Tym razem kreacja nawiązuje do czarno-białego filmu o Frankensteinie.

Rozpoczynająca się właśnie kampania Play Fresh reklamuje ofertę, w której stawka minutowa za połączenia w sieci i na numery stacjonarne wynosi 5 gr, natomiast po każdym doładowaniu otrzymuje się darmowe SMS-y do wszystkich sieci, a konto jest ważne przez rok. Kreacja trzech spotów telewizyjnych jest utrzymana w konwencji słynnego czarno-białego horroru "Frankenstein", jednak tytułowy bohater w tym przypadku nieoczekiwanie prezentuje ofertę Play Fresh.




Z kolei layouty wykorzystywane w tej akcji są oparte na motywie szwów chirurgiczne, które w filmowej historii zostały użyte do stworzenia potwora ze szczątków. Przekaz jest skierowany do młodych ludzi, obecnych i potencjalnych użytkowników telefonów na kartę.

playfreshporno

Akcja od 13 lipca jest prowadzona w telewizji (stacje należące do TVP, TVN i Polsatu), prasie ("Newsweek" i kolorowe dzienniki, m.in. "Fakt" i "Super Express"), radiu, interencie (główne portale, m.in. onet.pl i wp.pl) oraz na outdoorze, obejmując również działania ambientowe. Kreację kampanii - zaplanowanej do 27 sierpnia - przygotowała agencja reklamowa Change Integrated, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor: tw

Więcej informacji: Play, Play Fresh

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas