Reklama 2009-02-17
0

Foteliki Ramatti 'chronią to, co najcenniejsze'

Pod hasłem "Chronimy to, co najcenniejsze" ruszyła kampania reklamowa samochodowych fotelików dziecięcych Ramatti. Akcja jest prowadzona w prasie skierowanej do rodziców.

Startująca właśnie kampania reklamowa samochodowych fotelików dziecięcych Ramatti podkreśla wprowadzone w nich krzyżowe zapięcia pasów i nowy system mocowania. Akcja prowadzona pod hasłem "Chronimy to, co najcenniejsze" opisuje te rozwiązania jako "rewolucję na rynku fotelików".

ramatti

Kampania jest prowadzona w czasopismach skierowanych do rodziców, a wkrótce obejmie również internet. Strategię marketingową i kreację na jej potrzeby przygotowała agencja Zoom Advertising.

Autor: tw

Więcej informacji: Foteliki Ramatti

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas