Reklama 2016-12-08
0

Ford pokazuje jak ważna jest likwidacja „martwego pola” we wstecznych lusterkach samochodu (wideo)

Ford opublikował w mediach społecznościowych spot dowodzący jak ważna jest likwidacja „martwego pola” we wstecznych lusterkach samochodu. Przy okazji przewrotnie wykorzystano ograniczenia formatu wideo prezentowanego w smartfonach.

Spot przygotowany przez agencję BBR Saatchi & Saatchi reklamuje nowy system o nazwie Ford Edge Blind Spot zastosowany w niektórych modelach marki Ford.

W opracowanym przez Forda rozwiązaniu chodzi o likwidację zjawiska „martwego pola” występującego we wstecznych lusterkach samochodów.

Aby zapobiec problemowi system elektronicznych czujników skanuje obszar po obu stronach pojazdu i ostrzega kierowcę za pomocą specjalnej diody, że z tyłu na sąsiednim pasie zbliża się przeszkoda. Dzięki temu kierowca może uniknąć wielu groźnych sytuacji nie zajeżdżając drogi innym uczestnikom ruchu.

Uwagę zwraca sposób, w jaki BBR Saatchi & Saatchi pokazała nowość Forda. Wykorzystano do tego format, w jakim zwykle wyświetlane są pliki wideo na ekranie smartfona ustawionego w pionowej pozycji. W reklamie dopiero po rozciągnięciu na bok czarnych przestrzeni powyżej i poniżej filmu widać zagrożenia czyhające na kierowcę prowadzącego auto na wielopasmowej drodze.

Autor: ps

Więcej informacji: Ford, reklama mobilna, martwe pole

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas