Reklama 2011-10-02
2

FoodCare bez praw do napoju Black - decyzja sądu na wniosek Michalczewskiego

Sąd Okręgowy w Gdańsku zdecydował, że FoodCare nie może obecnie produkować i promować napoju Black, bo jego wizerunek jest zbyt podobny do Tigera. Orzeczenie obowiązuje na czas procesu z fundacją Dariusza Michalczewskiego.

Zakaz wydany FoodCare’owi przez gdański sąd obejmuje hasła „Power is black”, „Oryginalny smak w nowym opakowaniu” i „Podążaj za Czarnym Tygrysem”, wizerunek głowy tygrysa oraz wszystkie teksty z frazą „czarny tygrys”. Przypomnijmy, że ten drugi slogan był wykorzystywany we wrześniowej kampanii napoju Black (więcej o tej akcji).

Decyzja obowiązuje na czas trwania procesu między FoodCare’em a Fundacją Darka Michalczewskiego „Równe Szanse”, który toczy się przed sądami w Gdańsku i Krakowie. Jednocześnie zasądzono zajęcie w magazynach FoodCare’u opakowań i materiałów reklamowych z zakazanymi oznaczeniami.

Wcześniej gdański sąd zakazał FoodCare’owi na czas procesu produkcji, sprzedaży i promocji napojów energetycznych Tiger (więcej na ten temat). Teraz dodał do tego zniekształcone formy tej nazwy, np. T G R, która też pojawiła się w ostatniej kampanii napoju Black. - FoodCare próbował wypromować swój produkt w oparciu o rozpoznawalność i popularność Tigera - ocenia Dariusz Michalczewski.

Autor: tw

Więcej informacji: Black, Power is black

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas