Reklama 2021-04-01
1

Flagi 24 państw na opakowaniach Heinekena z okazji Euro 2020

Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2020, marka piwa Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. 24 wzory przedstawiają flagi 24 państw uczestniczących w turnieju.

W tym roku w swojej kampanii Heineken będzie zachęcał do wspólnego kibicowania oraz inspirował do solidaryzowania się i wspierania każdej drużyny, niezależnie od preferencji. Na tę okazję przygotowano opakowania marki z flagami państw biorących udział w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2020.

- Ostanie miesiące to dla nas wszystkich ciężka próba, dlatego w Heinekenie zachęcamy do naprawdę wspólnego kibicowania. Ważne są dobre emocje i radość ze wspólnie spędzonych chwil - mówi Marlena Krąpiec, brand manager Heinekena. - Mamy nadzieję, że nasze nowe opakowania razem z piłkarzami dostarczą wielu piłkarskich emocji - dodaje.

Heineken sponsorem UEFA Euro 2020

Marka Heineken jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2020, które odbędą się między 11 czerwca a 11 lipca 2021 roku. Sponsoring będzie wspierany szeroką kampanią marketingową, której jednym z elementów są pojawiające się w rynku opakowania (butelki, puszki i wielopaki piw: Heineken Original i Heineken 0.0%) z flagami 24 państw uczestniczących w turnieju. Kolejne elementy kampanii będą prezentowane bliżej rozpoczęcia rozgrywek.

W ramach podpisanego w listopadzie 2019 roku kontraktu Heineken ma wyłączne prawa do obecności piwa na stadionach, w strefach kibiców i wioskach kibiców podczas turnieju, ekspozycji LED na boiskach, prezentacji piłkarza meczu (Man of the Match), organizacji pokazów meczów i innych aktywności marketingowo-promocyjnych.

Autor: jd

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter