W listopadzie spadła sprzedaż największych dzienników ogólnopolskich - ponad 16 proc. stracił Dziennik. Przedostatni miesiąc 2007 roku był bardzo udany dla "Rzeczpospolitej", która sprzedała ponad 20 tys. egzemplarzy więcej niż w 2006 roku.
Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety w listopadzie 2007 wyniosła 519 214 egzemplarzy, czyli o 1,2 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż drugiej "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 428 286 egz. Jest to wynik o 0,4 proc. lepszy niż w listopadzie 2006 (426 536 egz.).
Na trzecim miejscu utrzymał się tabloid "Super Express" (Media Express) a dopiero na czwartej pozycji uplasował się "Dziennik" (Axel Springer Polska) - na rynku od 18 kwietnia 2006 - ze średnią sprzedażą 165 261 egz. (listopad 2006 - 198 311 egz.).
Kolejne miejsce zajęła "Rzeczpospolita" - wzrost sprzedaży do
157 067 egz. (rok wcześniej 134 757 egz.).
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to warto zauważyć
wzrost sprzedaży "Faktu" i "Super Expressu".