Reklama 2023-06-29
0

Fabryka Marketingu zajmie się kampaniami resortu rolnictwa w internecie

Agencja Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na realizację jego kampanii w internecie i w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg Ministerstwa Rolnictwa dotyczył na zaplanowania, przygotowania i przeprowadzenia w internecie oraz w mediach społecznościowych kampanii edukacyjnych i informacyjnych z zakresu działania ministerstwa.

Złożono w nim 9 ofert. Współpracą z resortem zainteresowane były: Cityboard Media, Fabryka Marketingu, 38PR&Content Communication, Advalue, Agencja reklamowa dsk , Bringmore Advertising, Remarkable Ones, Aplan Media oraz konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej z Euvic Media.

Resort rolnictwa do współpracy wybrał Fabrykę Marketingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencja ta będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie kampanii, kreację i przygotowanie formatów reklamowych, realizację kampanii, monitoring i analizę prowadzonych działań komunikacyjnych oraz doradztwo.

Umowa zostanie zawarta na rok. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,34 mln zł.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas