Reklama 2019-02-14
2

Fabryka Komunikacji Społecznej szuka domu mediowego do kampanii dla resortu zdrowia

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Fabryka Komunikacji Społecznej zaprasza firmy do składania ofert na emisję spotów tv, radiowych oraz realizację kampanii w internecie do działań, jakie będzie realizować dla Ministerstwa Zdrowia a związanych z promocją transplantologii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Na zakup mediów i współpracę z wybraną firmą przeznaczy 820,8 tys. zł.

Wybrana w tym postępowaniu firma (dom mediowy lub nadawca) zajmie się emisją 30 -sek. spotu telewizyjnego w okresie od 1 do 31 października br. (o wartości emisyjnej GRP 175, zasięg 1+ 60proc., TG – 25+). Dodatkowo agencja oczekuje lokowania product placement w serialu „Barwy Szczęścia” w TVP2.

Będzie też odpowiadać za realizację w październiku br. kampanii radiowej (100 GRP zasięg 1+ 60 proc., TG – 18+ ) oraz za działania w internecie. Kampania w sieci ma obejmować takie serwisy, jak wp.pl, onet.pl, YouTube, a także social media.

Budżet na zakup tych mediów oraz współpracę z wybraną firmą wynosi dokładnie 820 790 zł brutto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 19 lutego br.

Autor: bg

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas