Grupa Marquard Media Polska rozdziela obszary sprzedaży reklam i marketingu. Od początku października pierwszym będzie zarządzała Ewa Kozłowska, a drugim Marta Komańska. Julita Ziółkowska, poprzednia dyrektor reklamy i marketingu, zdecydowała się odejść z firmy.
Ewa Kozłowska poprzednio pracowała w Gremi Bussiness Communication (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), pełniła tam przez rok funkcję dyrektora ds. komercyjnych, odeszła w lutym br. Wcześniej pracowała w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, kolejno jako dyrektor działu reklamy pism kobiecych, zastępca dyrektora i w latach 2012-2014 dyrektor. Pracowała również w Agorze i Edipresse Polska.
Z branżą reklamową jest związana od 18 lat. Jest magistrem politologii i nauk Społecznych, ukończyła także Centrum Dziennikarstwa w Warszawie oraz marketing internetowy na SGH.
Marta Komańska przez ostatni rok była senior marketing and communication managerem w Tiens Europe. Przedtem pracowała m.in. jako manager ds. promocji Sephory w LVMH, dyrektor zarządzająca firmy MartaCabo & Kimska oraz w działach marketingu i komunikacji Orange, Procter & Gamble i Coty.
Jest absolwentką poligrafii na Politechnice Warszawskiej i studiów podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego.
Julita Ziółkowska zdecydowała się odejść z Grupy Marquard Media Polska po ponad 10 latach pracy. Dyrektorem biura reklamy firmy została wiosną 2013 roku, a w sierpniu 2014 roku przejęła też zarządzanie obszarem marketingu. Nie podano jej obecnych planów zawodowych.
Na początku września prezesem Grupy Marquard Media Polska została Iwona Kossmann, zastępując Alicję Skrzypczak.