Wystartowała pierwsza odsłona sprzedażowej kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego, reklamującej ofertę „Leasing Europejski. Praca dla młodych”. Akcja promuje zatrudnianie młodych ludzi.
Kampania podkreśla ofertę tańszego Leasingu Europejskiego skierowaną do firm, które w okresie ostatnich 6 miesięcy zatrudniły przynajmniej jedną osobę w wieku 15-24 lat lub oferują kształcenie zawodowe lub staże i programy szkoleniowe dla młodych osób. Innym warunkiem skorzystania z oferty może być podpisanie umowy o współpracy z instytucją odpowiadającą za kształcenie (np. uniwersytetem, technikum, szkołą zawodową) o zatrudnianiu młodych osób (np. podczas letnich praktyk).
Kampania obejmuje wysyłki mailingowe do firm, reklamy display na portalach biznesowych oraz promocję w porównywarkach finansowych.
Pierwsza odsłona akcji potrwa do maja. Wtedy ruszy kolejny etap komunikacji.