Internet 2009-04-10
0

Europejski budżet reklamowy eBay dla BBH

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) zdobyła paneuropejski budżet reklamowy serwisu aukcyjnego eBay.

W finałowej rozgrywce przetargu na warty 15 milionów funtów budżet BBH pokonała agencje Fallon i Legg. Wcześniej z rywalizacji odpadły Euro RSCG France, Albion oraz Springer & Jacoby.

Portal ogłosił przetarg na początku bieżącego roku, a za jego przeprowadzenie odpowiedzialny był Torsten Schuppe, europejski dyrektor ds. marketingu w eBay.

Obecnie trwa również przetarg na medialny budżet serwisu na rynku brytyjskim, za który jak na razie odpowiedzialny jest dom mediowy PHD.

źródło: Marketing Week

Autor: km

Więcej informacji: BBH, eBay

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas