Nowa kampania reklamująca lek przeciwbólowy Etopiryna Extra (produkowany przez Polpharmę) jest realizowana pod hasłem „Dzięki Etopirynie Extra oszczędzasz bólu rodzinie”. Kreacją zajęła się agencja Cut The Mustard.
Spot z kampanii pokazuje wizytę w mieszkaniu rodziny Ból, w której ból jest obecny w różnych formach: dziadek narzeka na ból pleców, młoda dziewczyna czyta książkę „55 bóli”, a chłopiec wraca ze spaceru z pitbullem. Bohaterka w sukience w żółtym kolorze charakterystycznym dla opakowań Etopiryny Extra podkreśla, że produkt ten, o trzyskładnikowej formule. skutecznie usuwa różne bóle i tan zapalny.
Reklama kończy się hasłem „Dzięki Etopirynie Extra oszczędzasz bólu rodzinie”.
Poprzednio kampanie reklamowe Etopiryny i Etopiryny Extra były prowadzone pod hasłem „Twoja mama przypomina, na różne bóle Etopiryna”. Spot z wiosny ub.r. pokazywał koncert rockowy, za jego przygotowanie odpowiadały agencja Heart&Brain i dom produkcyjny M5.
Działania reklamujące Etopirynę obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet. Za planowanie i zakup mediów dla Polpharmy odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Kreacją nowej reklamy Etopiryny Extra zajęła się agencja Cut The Mustard.
Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Polpharmy w mediach pozainternetowych wyniosły 209,12 mln zł, o 23,9 proc. mniej niż rok wcześniej.