Reklama 2018-02-23
0

Estee Lauder robi przegląd budżetu mediowego w regionie EMEA

Firma kosmetyczna Estee Lauder, do której należą takie marki, jak Clinique, MAC rozpoczęła przetarg na obsługę mediową na terenie całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Obsługi na większości rynków broni OMD.

Budżet mediowy marketera w tym regionie (bez uwzględnienia rynku brytyjskiego) szacowany jest na ok. 30 mln euro. Firma planuje zwiększyć w niedługim czasie wydatki na reklamę na tzw. rynkach rozwijających się. Wzrost nakładów na reklamę zapowiedział Fabrizio Freda, dyrektor naczleny i prezes firmy. Mają być zwiększane sukcesywnie w całym br., głównie w mediach cyfrowych i w obszarze influence marketingu.

Głównym celem wzrostu inwestycji jest zwiększenie sprzedaży.

Estee Lauder generuje 4,77 mld dolarów przychodów w regionie EMEA, co stanowi 39 proc. globalnej sprzedaży firmy. Marketer podał też, że w ostatnim czasie sprzedaż jego produktów na większości rynków w tym regionie wzrosła.

Na większości rynków, które obejmuje aktualny przetarg obsługą mediową Estee Lauder zajmuje się sieć OMD.

Autor: bg

Więcej informacji: Estee Lauder

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas