W okresie od lutego do kwietnia br. Eska umocniła się na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od lutego do kwietnia 2013 r. liderem wśród sieci radiowych w Polsce była Eska - wynika z najnowszych danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W porównaniu z analogicznym okresem rok temu sieć ta zanotowała wzrost udziału w rynku o 0,6 pkt. proc. do poziomu 8,5 proc..
Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17 z udziałem 5,6 proc. (spadek o 0,1 pkt. proc.). Na trzecim miejscu znalazły się Złote Przeboje (3,4 proc., + 0,1 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
Dane o rynku radiowym za ostatni rok.
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.