Reklama 2014-06-03
3

Equinox Polska z budżetem mediowym Jaguara i Land Rovera

Equinox Polska wygrał przetarg na obsługę mediową marek Jaguar i Land Rover na naszym rynku. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej.

W ramach współpracy Equinox Polska będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do kampanii wszystkich modeli samochodów Jaguar i Land Rover.

- Nasz wybór podyktowany jest ofertą najbardziej zbliżoną do naszych oczekiwań a także zespołem, który wzbudził nasze zaufanie - uzasadnia Marcin Dąbrowski, CEO Jaguar Land Rover w Polsce.

Poprzednio budżet mediowy Jaguar Land Rover w Polsce obsługiwał Starcom.

Autor: tw

Więcej informacji: Equinox Polska, Jaguar, Land Rover

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas