Reklama 2008-05-13
0

Epuls otwiera oddział biura sprzedaży reklam w Warszawie

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biura sprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja.

Bezpośrednio przed podjęciem pracy w Epuls, Gordon pracował w sieci reklamy internetowej IDMnet, gdzie był dyrektorem działu sprzedaży agencyjnej.

Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tego roku firma otworzyła biuro sprzedaży reklam (z siedzibą w Krakowie) oraz wdrożyła własny system adserwerowy, a w marcu ogłosiła nową ofertę i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Oddział warszawski ma skoncentrować się na sprzedaży agencyjnej i obsłudze domów mediowych.

Autor: pr

Więcej informacji: Epuls, Paweł Gordon

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas