Reklama 2009-05-01
0

Epoka odświeżyła gazetkę Almy

Agencja reklamowa Epoka odświeżyła gazetkę promocyjną sieci delikatesów Alma. Zmiany mają współtworzyć nowy wizerunek firmy.

Zmiany, które w gazetce produktowo-sprzedażowej sieci delikatesów Alma wprowadziła agencja reklamowa Epoka, obejmują czytelne podziały i plany w kompozycji oraz elegancką formę fotografowania i prezentacji artykułów. Odświeżony design tych materiałów ma być atrakcyjny dla klientów tej firmy i stanowić element jej spójnej platformy komunikacyjnej.

epoka

Agencja Epoka zaprojektowała również katalog win Almy, który ma się ukazywać regularnie.

Autor: tw

Więcej informacji: Alma, Epoka

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas