Prasa 2014-09-06
1

“Elle Decoration” z większą objętością i nowymi działami

Z początkiem września na rynku ukazał się setny numer dwumiesięcznika wnętrzarskiego “Elle Decoration” (Burda Media Polska). Zadebiutowały w nim nowe działy.

W wydaniu pojawiły się rubryki “Budynek ikona” oraz “Wizyta w pracowni artysty”. W numerze zaprezentowano też m.in. mieszkania ludzi redaktorów naczelnych międzynarodowych edycji  “Elle Decoration”.

Setne wydanie “Elle Deocration” ukazało się w objętości wynoszącej aż 212 stron i w normalnej cenie 11,90 zł.

Najnowszy numer magazynu wspiera ogólnopolska kampania promocyjna w internecie (Burda.pl, Elle.pl, Instyle.pl), w mediach społecznościowych (Facebook), w punktach sprzedaży, a także akcje mailingowe oraz promocja w pozostałych tytułach wydawnictwa. Akcję przygotował zespół marketingu Burda International Polska.

Autor: pr

Więcej informacji: Elle Decoration, Burda

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas