Reklama 2019-02-11
1

Ekstremalne testy Huawei Mate20 Pro. Polska kampania w 13 europejskich krajach

Ruszyła międzynarodowa kampania smartfonów Huawei Mate20 Pro. Akcja została przygotowana przez DDB&tribal, OTO Film, Orka i Juice Sound.

Nowa kampania namawia użytkowników do wymyślania zwariowanych pomysłów na testowanie Mate20 Pro. Najlepsze z pomysłów zostaną zrealizowane przez lokalnych influencerów i celebrytów.

Ekstremalny #ChallengeMate

Na potrzeby akcji przygotowano dwa zabawne filmy #CahllangeMate, pokazujące jak smartfon był testowany przez przedstawicieli różnych zawodów, w ekstremalnie trudnych warunkach. Huawei Mate20 Pro sprawdzane są przez jowialnego rybaka pracującego na kutrze, strażaka i epidemiolożkę.

Akcja reklamowa swoim zasięgiem obejmuje 13 krajów Europy: Austrię, Chorwację, Danię, Estonię, Finlandię, Litwę, Łotwę, Norwegię, Serbię, Słowenię, Szwecję, Turcję i Węgry.

Filmy wyreżyserował Michał Sabliński a za produkcję odpowiadają OTO Film, Orka i Juice Sound.

Globalnym ambasadorem reklamowym Huawei od 2015 roku jest Rober Lewandowski. Na polskim rynku markę promują także Anna Lewandowska, Margaret czy Kuba Wojewódzki.

Autor: jd

Więcej informacji: Huawei Mate20 Pro, CahllangeMate, Huawei

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas