W lipcu br. dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Tele Świata” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu br. wyniosła 339 073 egz., czyli o 1,30 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który miał wynik na poziomie 191 229 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,95 proc.
Trzecie miejsce w zestawieniu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 64 603 egz. Dwutygodnik ten jako jedyny w zestawieniu zanotował spadek sprzedaży wynoszący 4,42 proc.
W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. już jednak wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „TV 14” - 14,28 proc.