Reklama 2011-03-24
6

Edyta Górniak w kampanii Anti Agening Make up Sceniczny

Z udziałem Edyty Górniak rusza kampania reklamowa podkładu Anti Agening Make up Sceniczny. Akcję na zlecenie firmy Soraya przygotowały agencja Tandem Tarento i dom mediowy Starlink.

Anti Agening Make up Sceniczny to pielęgnacyjno-ochronny podkład skierowany do osób występujących publicznie oraz kobiet. Produkt jest właśnie wprowadzany do sprzedaży przez firmę Soraya. Podkład można kupić w czterech odcieniach.

Jeszcze w marcu rozpocznie się kampania reklamowa Anti Agening Make up Sceniczny. Jej twarzą jest Edyta Górniak, która niedawno podpisała z Sorayą roczny kontrakt reklamowy (więcej na ten temat).


Akcja będzie prowadzona do końca kwietnia w telewizji i prasie. Produkcją wykorzystywanego w niej spotu zajęła się agencja Tandem Tarento, wyreżyserował go Konrad Aksinowicz, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas