Ecco rozpoczęło drugi etap kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco". Oprócz serwisu internetowego wykorzystywane są w niej interaktywne kioski w centrach handlowych.
Wykorzystywane w drugim etapie kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco" interaktywne kioski to standy z ekranami dotykowymi i wbudowanymi kamerami zlokalizowane w wybranych centrach handlowych. Każdy konsument może przy pomocy tych nośników stworzyć profil preferencji określający jego życie, który zostaje automatycznie zamieszczony w sekcji społecznościowej serwisu internetowego www.ecco.com. W zamian użytkownik otrzymuje możliwość odebrania w sklepie Ecco specjalnego bonusu oraz otrzymania nagrody.
Koncepcję i koordynację interaktywnych standów przygotował dział marketingu Ecco Shoes Poland. Cała akcja "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco" będzie prowadzona do końca maja.