Reklama 2009-04-21
0

Ecco promuje się w interaktywnych kioskach

Ecco rozpoczęło drugi etap kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco". Oprócz serwisu internetowego wykorzystywane są w niej interaktywne kioski w centrach handlowych.

Wykorzystywane w drugim etapie kampanii promocyjnej "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco" interaktywne kioski to standy z ekranami dotykowymi i wbudowanymi kamerami zlokalizowane w wybranych centrach handlowych. Każdy konsument może przy pomocy tych nośników stworzyć profil preferencji określający jego życie, który zostaje automatycznie zamieszczony w sekcji społecznościowej serwisu internetowego www.ecco.com. W zamian użytkownik otrzymuje możliwość odebrania w sklepie Ecco specjalnego bonusu oraz otrzymania nagrody.

ecco

Koncepcję i koordynację interaktywnych standów przygotował dział marketingu Ecco Shoes Poland. Cała akcja "Mój Świat Mój Styl Moje Ecco" będzie prowadzona do końca maja.

Autor: tw

Więcej informacji: Ecco

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas