Kultura 2019-10-01
11

„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem

Prace na planie „Dziewczyn ze Lwowa 4”; fot. K. Wellman/Telewizja Polska Prace na planie „Dziewczyn ze Lwowa 4”; fot. K. Wellman/Telewizja Polska

Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu trzeci sezon produkcji w sobotnim paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Serial „Dziewczyny ze Lwowa 4” nadawany jest w TVP1 w piątki o godz. 20.35, począwszy od 13 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,44 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 9,94 proc. w grupie 4+, 3,87 proc. w 16-49 i 6,22 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,57 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek serialu.

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. trzecią edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w soboty o godz. 20.30 oglądało o 80 tys. widzów więcej. Pierwszy trzy odcinki serialu śledziło wówczas średnio 1,52 mln osób, a udział TVP1 wynosił 11,35 proc. w grupie 4+, 4,94 proc. w 16-49 i 7,84 proc. w 16-59.

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa 4” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, emitujący wówczas widowisko „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 15,02 proc. Trzecia jest TVP2 (gł. „Czar par”; 9,76 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,02 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Więcej informacji: Dziewczyny ze Lwowa, TVP1, Studio A, ATM Grupa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas