W kwietniu spadła sprzedaż wszystkich gazet regionalnych. Łączna sprzedaż tytułów pod marką 'Polska' wyniosła 336 tys. egz. - najwyższą osiągnęła 'Polska Dziennik Zachodni' - 86 133 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 728 egz. Przedstawiamy raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Bez zmiany na rynku gazet regionalnych. Pozycję lidera utrzymał niekwestionowany numer 1 ostatnich lat "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse), którego sprzedaż ogółem wyniosła 86 133 egz. (spadek o 6 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2007 r.) - wynika z kwietniowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się gazeta "Gazeta Pomorska"
(Gazeta Pomorska Media) - 82 857 egz. (rok wcześniej 87 558 egz.) a
na trzecim "Polska Głos Wiekopolski" (Polskapresse) - 51 794
egz.
Łączna sprzedaż gazet pod marką 'Polska' (plus "Kurier Lubelski" -
na rynku od 15. października 2007) wyniosła w kwietniu 2008 r. 336
tys. egzemplarzy - najwyższą sprzedaż osiągnęła 'Polska Dziennik
Zachodni' - 86 133 egz., a najmniejszą 'Polska Koszalin' - 728 egz.
Miesiąc wcześniej osiemnaście tytułów wchodzących w skład
projektu"Polska" miało średnią sprzedaż na poziomie 333 tys. egz.
(w lutym - 348 tys. egz., w styczniu 2008 - 321 tys. egz., w
grudniu 2007 - 359 tys. egz., w listopadzie 2007 - 399 tys.
egz.).
Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedaż
większości dzienników regionalnych.