W sierpniu b.r. wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadek sprzedaży, najwięcej straciły „Gazeta Lubuska” i „Gazeta Codzienna Nowiny”.
Na pozycję lidera dzienników regionalnych awansowała w sierpniu 2011 „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne), która w stosunku analogicznego okresu roku temu zanotowała spadek sprzedaży ogółem o blisko 8,5 proc. (57 151 egz.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl
Drugie miejsce zajęła gazeta „Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse) ze średnim wynikiem 56 183 egz. (spadek o 9,1 - proc.). Podium zamknął dziennik „Polska Głos Wielkopolski”, który awansował z piątej lokaty. Gazeta zmniejszyła jednak sprzedaż o 4,8 proc. do poziomu 40 040 egz.
W sierpniu największe spadki zanotowały „Gazeta Lubuska” (Media Regionalne; minus 14,2 proc.) i „Gazeta Codzienna Nowiny” (minus 13,9 proc.). Ich średnia sprzedaż wyniosła odpowiednio 30 126 egz. i 23 488 egz.
Zobacz tabelę