Prasa 2010-06-15
0

„Dziennik Gazeta Prawna” reklamuje się z atlasem turystycznym

Do czwartkowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej” dołączony jest atlas turystyczny Polski. Dodatek wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie i internecie.

Dołączony do „Dziennika Gazety Prawnej” atlas turystyczny zawiera mapy Polski w skali 1:400 000. Ponadto znajdują się w nim informacje o atrakcjach w poszczególnych regionach oraz gotowe propozycje wycieczek. „Dziennik Gazeta Prawna” z atlasem kosztuje 7,99 zł, a ukazał się w nakładzie 149 145 egz.

Dodatek wspierają działania reklamowe w radiu (RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio Program 1, Trójka, stacje z pakietu Drapacz Chmur+), internecie (wp.pl, dziennik.pl; gazetaprawna.pl; forsal.pl, infor.pl) oraz prasie (autopromocja w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Kampanię Infor Biznes przygotował we własnym zakresie

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas