Nowy program Agaty Młynarskiej 'Dzień kangura' ogląda średnio 1, 75 mln osób dając słonecznemu kanałowi udziały na poziomie 18, 3 proc. Widownia programu z odcinka na odcinek rośnie.
Rywalizacja w sobotnim paśmie między 17.45 a 18.50 jest zacięta. Mimo dobrych wyników, hiszpański format daje Polsatowi dopiero trzecią pozycję w peletonie nadawców. Stację minimalnie wyprzedza TVP1 oraz Dwójka. TVN jest czwarta -wynika z danych przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research.
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
Kanał może być zadowolony z wyników serialu w komercyjnej grupie 16-49. "Dzień kangura" jest w niej liderem pasma z udziałem na poziomie 21, 5 proc.
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę
"Dzień kangura" to program rozrywkowy z udziałem gwiazd i
dzieci. Osobistości świata filmu i telewizji próbują okiełznać
gromadkę maluchów. W każdym odcinku do udziału zaproszona zostanie
wielodzietna rodzina, a każda z dwóch gwiazd, stających do
rywalizacji o tytuł najlepszej niani, spędzi w ich domu jeden
dzień. Pod nieobecność rodziców będzie musiała zaopiekować się
rodzeństwem. Na początek zaplanowano 8 odcinków.