Prasa 2009-08-19
0

'Dziecko' liderem miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w maju 2009 roku był magazyn "Dziecko" (Agora). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice" (G+J Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dziecko" w maju 2009 r. wyniosła 75 301 egz. i była o 8 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska), który w kwietniu sprzedał się w ilości 68 305 egz. (spadek o 32 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 64 041 egz. (spadek o 3 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadek sprzedaży ogółem odnotował tylko miesięcznik "Twoje dziecko".

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas