Telewizja 2008-11-27
0

Dwójka i Polsat lepsze od TVN w paśmie serialu 'Twarzą w twarz'

Drugą serię "Twarzą w twarz" oglądało 2,18 mln widzów. We wtorkowe wieczory w paśmie emisji serialu TVN była dopiero stacją trzeciego wyboru. Nadawca nie planuje kontynuacji produkcji.

Serial zapewnił kanałowi 16,37 proc. udziału w rynku. Liderem w paśmie "Twarzą w twarz" była Dwójka, która nadawała "Kulisy M jak miłość" oraz "Ekspres reporterów" (26,87 proc. udziału i 3,58 mln widzów). Druga pozycja z 16,88 proc. udziału i 2,25 mln widzów przypadła telewizji Polsat, pokazującej filmy fabularne - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl

Drugi sezon serialu cieszył się mniejszą popularnością niż pierwszy nadawany jesienią 2007. Wówczas "Twarzą w twarz" śledziło 2,96 mln widzów ( 22,98 proc. udziału).

Zobacz tabelę

Wśród widzów sensacyjnej opowieści dominowały kobiety oraz osoby zamieszkujące w największych miastach.

Zobacz tabelę

TVN nie planuje kontynuacji produkcji. Wiosną w paśmie "Twarzą twarz" emitowana będzie druga seria komediowego "39 i pól".

Autor: ks

Więcej informacji: Twarzą w twarz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas