Drugą serię "Twarzą w twarz" oglądało 2,18 mln widzów. We wtorkowe wieczory w paśmie emisji serialu TVN była dopiero stacją trzeciego wyboru. Nadawca nie planuje kontynuacji produkcji.
Serial zapewnił kanałowi 16,37 proc. udziału w rynku. Liderem w paśmie "Twarzą w twarz" była Dwójka, która nadawała "Kulisy M jak miłość" oraz "Ekspres reporterów" (26,87 proc. udziału i 3,58 mln widzów). Druga pozycja z 16,88 proc. udziału i 2,25 mln widzów przypadła telewizji Polsat, pokazującej filmy fabularne - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl
Drugi sezon serialu cieszył się mniejszą popularnością niż pierwszy nadawany jesienią 2007. Wówczas "Twarzą w twarz" śledziło 2,96 mln widzów ( 22,98 proc. udziału).
Zobacz tabelęWśród widzów sensacyjnej opowieści dominowały kobiety oraz osoby zamieszkujące w największych miastach.
Zobacz tabelęTVN nie planuje kontynuacji produkcji. Wiosną w paśmie "Twarzą twarz" emitowana będzie druga seria komediowego "39 i pól".