PR 2025-03-16
2

Dwie agencje dołączyły do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Rolinger PR i ROmedia zostały nowymi członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations. 

Agencja Rolinger PR specjalizuje się w projektowaniu strategicznych kampanii wizerunkowych, media relations, content marketingu oraz kompleksowej obsłudze medialnej wydarzeń. Wspiera przedsiębiorców nie tylko poprzez działania PR, ale także poprzez edukację – szkolenia i mentoringi poświęcone skutecznemu wykorzystywaniu narzędzi PR do budowania rozpoznawalności marki.

– Dołączenie do SAPR to dla nas ważny moment i kolejny krok w kierunku wzmacniania profesjonalnych standardów branży PR w Polsce. Wierzymy, że współpraca i wymiana doświadczeń w ramach Stowarzyszenia pozwolą na jeszcze skuteczniejsze działania na rzecz transparentnej i etycznej komunikacji – mówi Danuta Rolinger-Bednarska, CEO Rolinger PR.

Z kolei ROmedia to agencja PR z 20-letnim stażem. Jej założycielem oraz prezesem jest Robert Olak, były dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej i wydawca „Kuriera Lubelskiego”, największej gazety w regionie. ROmedia specjalizuje się w budowaniu trwałych relacji z mediami, komunikacji kryzysowej i doradztwie w kwestiach wizerunkowych.

– Mamy nadzieję, że współpraca z SAPR będzie świetną okazją do wymiany doświadczeń, a także nowych inspiracji w kontekście zmieniających się potrzeb naszych klientów – mówi Robert Olak, prezes Agencji Public Relations ROmedia.

SAPR zrzesza obecnie 41 agencji. 

Autor: Justyna Dąbrowska-Cydzik

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter