Prasa 2009-05-22
0

Duży spadek sprzedaży 'Tiny' i 'Chwili dla Ciebie'

W marcu 2009 dwa z czterech tygodników poradnikowych miało niższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Najwięcej zyskał tygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), który w rankingu znalazł się trzecim miejscu. Liderem była "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w marcu 2009 r. wyniosła 288 195 egz. i była o 29 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż w marcu 2009 r. w porównaniu do lutego 2008 r. spadła o 35 proc. do 268 751 egz.

Zobacz tabelę


Porównanie sprzedaży z marca 2009 r. do sprzedaży z lutego 2009 r. pokazuje, że spadła sprzedaż wszystkich tygodników.
Zobacz tabelę


Od lutego "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) ukazuje się jako dwutygodnik.

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas