Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w kwietniu duży spadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w kwietniu 2008 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 150 728 egz. i była o 13,3 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Słaby wynik odnotował również "Wprost" - spadek o 32 proc. do poziomu 105,4 tys. egzemplarzy (najgorszy wynik w swojej historii).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer
Polska) - sprzedaż wzrosła o 1 proc. i wyniosła 123 088
egzemplarzy. Wynik poprawił także "Przekrój".
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i
zagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając
"Forum".