Prasa 2008-06-19
0

Duży spadek sprzedaży Polityki i Wprost, zyskuje Newsweek i Przekrój

Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w kwietniu duży spadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w kwietniu 2008 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 150 728 egz. i była o 13,3 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Słaby wynik odnotował również "Wprost" - spadek o 32 proc. do poziomu 105,4 tys. egzemplarzy (najgorszy wynik w swojej historii).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - sprzedaż wzrosła o 1 proc. i wyniosła 123 088 egzemplarzy. Wynik poprawił także "Przekrój".

Zobacz tabelę Zobacz tabelę


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".

Zobacz tabelę Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: angora, gazeta polska, newsweek, nie, polityka, wprost, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas