Prasa 2008-05-23
0

Duży spadek sprzedaży Polityki i Wprost, zyskuje Newsweek

Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w marcu duży spadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w marcu 2008 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 148 887 egz. i była o 9,7 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Słaby wynik odnotował również "Wprost" - spadek o 16 proc. do poziomu 105,9 tys. egzemplarzy (najgorszy wynik w swojej historii).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - sprzedaż wzrosła o 5,7 proc. i wyniosła 134 641 egzemplarzy. Wynik poprawił także "Gość Niedzielny" i "Przekrój".

Zobacz tabelę Zobacz tabelę

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".
Zobacz tabelę Zobacz tabelę

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 74 646 egz., zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie).

Zobacz tabelę Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: angora, gazeta polska, newsweek, nie, polityka, wprost, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas