Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w marcu duży spadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy do zapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w marcu 2008 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 148 887 egz. i była o 9,7 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Słaby wynik odnotował również "Wprost" - spadek o 16 proc. do poziomu 105,9 tys. egzemplarzy (najgorszy wynik w swojej historii).
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - sprzedaż wzrosła o 5,7 proc. i wyniosła 134 641 egzemplarzy. Wynik poprawił także "Gość Niedzielny" i "Przekrój".
Zobacz tabelę Zobacz tabelęWśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".
Zobacz tabelę Zobacz tabelę
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 74 646 egz.,
zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo
Polskie).