Prasa 2009-08-11
0

Duży spadek sprzedaży 'Logo', zyskuje 'CKM' i 'Forbes'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w maju 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w maju br. wyniosła 79 479 egz. i była o 5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health" (Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 582 egz. (spadek o 10 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż w porównaniu do maja 2008 r. spadła o 9 proc. i wyniosła 53 004 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę


W maju br. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 41 248 egz., zyskując 4 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku.

Zobacz tabelę

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost spadek sprzedaży odnotował tylko "Forbes".

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter