Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w maju 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w maju br. wyniosła 79 479 egz. i była o 5 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Men's Health"
(Motor-Presse Polska), który sprzedał się w ilości 60 582 egz.
(spadek o 10 proc.). Dopiero na pozycji czwartej znalazł się
"Playboy" (Marquard Media Polska), którego
sprzedaż w porównaniu do maja 2008 r. spadła o 9 proc. i wyniosła
53 004 egz.
Zobacz tabelę
W maju br. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników
biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym
41 248 egz., zyskując 4 proc. w stosunku do analogicznego miesiąca
2008 roku.
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost spadek sprzedaży
odnotował tylko "Forbes".