Technologie 2009-04-16
0

Duża świadomość o HDTV

99 procent brytyjskich konsumentów wie czym jest telewizja wysokiej rozdzielczości (High Definition TV, HDTV).

Jednak tylko 13 procent z tych osób posiada obecnie odbiornik HDTV, a aż 53 procent nie ma w ogóle zamiaru go kupować - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Buckingham Research.

Badanie to pokazało również, że konsumenci mają generalnie pozytywne nastawienie do HDTV. 48 procent respondentów stwierdziło, że sprawia ona, iż oglądanie telewizji jest przyjemniejsze.

Jednocześnie dla 35 procent badanych HDTV nie jest warta pieniędzy, a według 45 procent obecnie za mało jest kanałów nadających w HD.

źródło: eMarketer

Autor: km

Więcej informacji: HDTV

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas