Prasa 2008-10-09
0

'Dobre Rady' liderem, w dół 'Świat Kobiety' i 'Olivia'

W lipcu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet był magazyn 'Dobre Rady' (Burda Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Dobre Rady' wyniosła 486 445 egz. - to 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Poradnik Domowy" (Agora) - 423 055 egz. (wzrost o 7 proc.) a na trzecim 'Świat Kobiety' (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 420 585 egz. (spadek o 9 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost sprzedaży odnotował miesięcznik "Olivia".

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas