Telewizja 2011-02-14
7

Discovery Word traci najwięcej, TVP Historia liderem wzrostu

Liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był w styczniu br. Discovery Channel, zanotował on jednak spadek. Najwięcej stracił Discovery World, a liderem wzrostu była tradycyjnie zajmująca ostatnie miejsce TVP Historia.

Udział Discovery w ubiegłym miesiącu wyniósł 0,66 proc. i był o 23,4 proc. niższy niż rok wcześniej. Drugie miejsce zajęła stacja Animal Planet z wynikiem 0,36 proc. po wzroście o 6,7 proc. Trzeci był National Geographic Channel, który zanotował spadek o 2 proc. do 0,29 proc. udziału.

Najwięcej stracił w styczniu br. czwarty w zestawieniu Discovery World, którego wynik zmalał o 39,1 proc. do 0,22 proc. Na przeciwnym biegunie znalazł się kanał TVP Historia. Stacja ta zanotował wzrost aż o 93,8 proc. Nadal jednak zajmuje ostatnie miejsce w rankingu z udziałem 0,03 proc.

Zobacz tabelę


W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat lideremw styczniu br. także był Discovery Channel z udziałem 1,01 proc. Kanał ten zanotował spadek o 25,6 proc. Drugie miejsce zajął jednak Discovery Science (0,45 proc. udziału, spadek o 18,9 proc.), a trzeci był National Geographic Channel (0,37 proc. udziału, spadek o 0,5 proc.).

Tutaj także najwięcej stracił Discovery World (41,5 proc.), a najwięcej zyskała TVP Historia, której udział wzrósł aż o 416,7 proc. 

Zobacz tabelę


Najpopularniejszym programem na antenie Discovery Channel w styczniu br. był serial dokumentalny “Fani czterech kółek”. Najchętniej oglądany jego odcinek śledziło ponad 270 tys. widzów. 

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Autor: pp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (7) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas