Reklama 2008-07-14
0

Discovery promuje swoje portfolio (wideo)

Od 5 lipca do końca lata widzowie kanałów Discovery Channel, Discovery World, Discovery Science oraz Discovery Historia, mogą oglądać dwa minutowe filmy autopromocyjne pod hasłem "Discovery - wszystko, czego potrzebujesz latem".

Celem kampanii obejmującej emisję spotów jest promocja portfolio Discovery Networks w Polsce, czyli budowanie świadomości takich marek jak Discovery Science i Discovery World.

- Poprzez zabawną fabułę i podkreślenie zróżnicowanej oferty programowej tych kanałów chcemy zachęcić widzów do jak najczęstszego korzystania z całego naszego portfolio kanałów. Zwłaszcza teraz, w okresie wakacji, kiedy jednak sporo z nas musi przetrwać lato w mieście. Stąd pomysł na wykorzystanie utworu Joe Cockera'a "Summer in the City" - tłumaczy Magdalena Szczawińska, on-air creative director w Discovery Networks EMEA.

Spoty zostały wyprodukowane przez studio Play Production. Autorem ich scenariuszy i reżyserem jest Grzegorz Jankowski.

Autor: pp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas