Liderem kanałów dokumentalnych był w sierpniu kanał Discovery. Wzrósł udział w rynku Animal Planet oraz TVP Historia.
Discovery miało 0,63 proc. udziału w rynku (spadek o 5,7 proc.), druga pozycja przypadła Discovery Science (+ 0,31 proc.). Na podium znalazł się także kanał Animal Planet (0,29 proc. udziału).
Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia pierwsza trójka należała do kanałów Discovery. Za podium National Geographic (0,28 proc. udziału; spadek o 20 proc.). Wzrost zanotowały Animal Planet (0,28 proc. udziału; wzrost o 30 proc.) oraz Planete (0,19 proc. udziału; wzrost o 32,6 proc.) oraz TVP Historia (0,03 proc. udziału; wzrost o 100 proc.).
Najpopularniejszym programem Discovery w sierpniu był serial dokumentalny „Na tropie piratów”. Zobaczyło go 84 tys. widzów przy udziałach wynoszących 1,38 proc. udziału.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.