Telewizja 2007-10-21
0

Discovery kupuje HowStuffWorks

Firma medialna Discovery Communications przejmuje za około 250 milionów dolarów serwis HowStuffWorks (www.howstuffworks.com).

Jak informuje serwis TechWeb, HowStuffWorks to internetowy serwis, który skupia się na wyjaśnianiu użytkownikom w dowolnym wieku, wielu różnych kwestii z szerokiego zakresu tematów. Na stronie znajduje się około 30 tysięcy artykułów, pisanych przez profesjonalistów.

Poprzez zakup HowStuffWorks, Discovery Communications uzyska również mniejszościowe udziały w firmie HSW International, która posiada lokalne prawa do treści i marki HowStuffWorks w Brazylii i Chinach.

Przejęcie HowStuffWorks ma pomóc Discovery w lepszym dotarciu do internautów ze swoją pokaźną ofertą, liczącą około 100 godzin materiałów wideo. Z badań firmy Omniture wynika, że serwis HowStuffWorks notuje 11 milionów odwiedzin miesięcznie.

To nie pierwszy cyfrowy zakup medialnej firmy w ostatnim czasie. W sierpniu Discovery przejęło ekologiczny blog TreeHugger.com, a w listopadzie ubiegłego roku serwis Petfinder.com.

źródło: TechWeb

Autor: km

Więcej informacji: Discovery, HowStuffWorks

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas