Reklama 2016-08-09
1

Digital Kingdom przejmuje od Lubię to obsługę Payback Polska w social media

Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na obsługę programu lojalnościowego Payback Polska (należącego do American Express Group) w social media. Umowę podpisano na dwa lata.

Digital Kingdom od początku sierpnia odpowiada za strategię obecności Payback Polska w social media oraz bieżącą produkcję treści i obsługę profilu facebookowego marki, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia procesów obsługi klientów. Ponadto będzie zajmowała się zakupem reklam na Facebooku oraz kreacją i optymalizacją kampanii.

Umowa obowiązywać będzie dwa lata. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu rozstrzygniętego w połowie czerwca br. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu.

- Media społecznościowe są niezwykle ważnym kanałem komunikacji z użytkownikami programu multipartnerskiego Payback. Agencja Digital Kingdom wykazała się dużą kreatywnością oraz zrozumieniem naszych potrzeb - uzasadnia Piotr Lipiński, head of corporate & marketing communications w Payback Polska.

Poprzednio obsługą Payback Polska w social media zajowała się agencja Lubię to - linked by Isobar.

Autor: tw

Więcej informacji: Digital Kingdom, Payback

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas