Reklama 2009-11-06
0

Desperados: 'Lizards? Liz-Ars!'

Pod hasłem "Lizards? Liz-Ars!" ruszyła outdoorowa kampania reklamowa piwa Desperados. Akcja o charakterze wizerunkowym jest skierowana do młodych osób.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa piwa Desperados opiera się na wizerunku charakterystycznych dla niego jaszczurek, wykorzystując grę słów "Lizards" i "Liz-Ars". Akcja jest prowadzona na nośnikach outdoorowych super scroll, na których trójwymiarowe layouty zmieniają się w zależności od pory dnia. Taki przekaz jest skierowany do młodych osób, podkreślając związane z tą marką niezwykłe wrażenia i przełamywanie własnych ograniczeń.

Desperados

Akcja jest prowadzona na 230 nośnikach w ośmiu aglomeracjach miejskich. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowała agencja reklamowa Locomotiva, natomiast planowaniem powierzchni i realizacją działań zajmuje się Grupa Ströer.

Autor: tw

Więcej informacji: Desperados

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas